من و این چند غزل

من و این چند غزل می دانیم

که در این کهنه سرا مهمانیم

 

گر چه از دیده ی مردم برویم  

لیک درخاطره ها می مانیم



نظرات شما عزیزان:

مهـــسا
ساعت10:45---24 خرداد 1394
سلام
انصافا عجب مطب جالبی بود میخوام باهم تبادل لینک کنیم چون وبلاگت ارزشمنده و دوست دارم تو لیست وبلاگ هام باشی
اگر موافقی یه سر به سایت من بزن منتظرتم
مرسی عزیزم


مهـــسا
ساعت10:24---24 خرداد 1394
سلام
انصافا عجب مطب جالبی بود میخوام باهم تبادل لینک کنیم چون وبلاگت ارزشمنده و دوست دارم تو لیست وبلاگ هام باشی
اگر موافقی یه سر به سایت من بزن منتظرتم
مرسی عزیزم


نازی
ساعت10:15---6 دی 1393
سلام چرا جواب منو توی چت نمیدی خاموش ؟
چقدر بگم بیا با من تبادل لینک کن تا بازدید وبلاگ هامون زیاد شه ؟ بیا وبلاگم رو ببین فقط مخصوص افزایش بازدیده . فقط کافیه تبادل لینک کنی. همین الان بیا بهم سر بزن .............


مجنون
ساعت19:03---17 فروردين 1392
سلام خوبی،شعرها همه از خودته؟؟؟
پاسخ:سلام بله


ديدار
ساعت10:50---7 بهمن 1391
آفرين خيلي قشنگ نوشتيپاسخ:ممنون از نگاهت

آرمان
ساعت13:17---29 مهر 1391
با عرض سلام وخسته نباشید خدمت دوست عزیزم وبلاگت خیلی خوبه ومطالبش باارزش لطفا به منم سر بزنید وپیام بدهید راستی عضویت هم یادتون نرود

رویا
ساعت9:52---30 شهريور 1391
زیبا بود

amir
ساعت13:06---4 دی 1390
سلام......بازدید واقعی وزیاد میخوای
برو به صفحه
http://dbg.vcp.ir/?page=7n248e
لینک وبلاگ خودت رو ثبت کن بعد کد لینک باکس رو در یه جایی از قالب وبلاگت بذار و از بازدیدت لذت ببر
به همین سادگی
وبلاگت تا یک ساعت بعد از ثبت لو لینک باکس قرار میگیره و در وبلاگ ها وسایت های زیادی دیده میشه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 22 شهريور 1398برچسب:, | 21:21 | نویسنده : خاموش |

.: Weblog Themes By VatanSkin :.